Informacja dla właścicieli nieruchomości w Lęborku
Z dniem 1 stycznia 2018 roku sprawy związane z gospodarowaniem odpadami komunalnymi, prowadzone do tej pory przez Miejski Zarząd Gospodarki Komunalnej w Lęborku (przyjmowanie deklaracji właścicieli nieruchomości, przyjmowanie wpłat opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, wszelkie czynności związane z windykacją „opłaty śmieciowej” itp.) będą prowadzone przez Wydział Ochrony Środowiska Urzędu Miejskiego w Lęborku.
Miejsce obsługi mieszkańców i innych właścicieli nieruchomości pozostanie bez zmian.
Zmianie natomiast ulegnie miejsce wnoszenia opłaty i rachunek bankowy, na który należy wnosić opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi. Zmienią się także druki deklaracji o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi składane przez właściciela nieruchomości.
ZMIANY, KTÓRE BĘDĄ OBOWIĄZYWAŁY
OD 1 STYCZNIA 2018 ROKU!!!
Opłatę za gospodarowanie odpadami komunalnymi należy wnosić
w punkcie kasowym mającym siedzibę w budynku Urzędu Miejskiego
lub przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Lęborku
Bank BGŻ BNP Paribas S.A. 68 1600 1462 1027 4121 6000 0019.
Deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi
składane przez właściciela nieruchomości należy wnosić
na nowych drukach.
Załączniki: